top of page

FAQ

LASHEs

Reklamasjon?

 

Du har rett til reklamasjon dersom du tar kontakt med oss innen 4 dager etter timen. Du vil da bli satt opp på første ledige time og få satt på nye vippeextensions. Du har ikke rett på å få refundert penger.

 

Dersom vippextensions drysser av innen de 4 første dagene etter timen, så er det høyst sannsynlig at limen ikke har fått det festet den skal ha. Årsaker til dette kan være store endringer i temperatur og luftfuktighet, noe som er et kjent problem på særlig mellom mars og septemer. Grunnen til at din vippetekniker ikke ser dette allerede på timen er at limen fester vippeextensions så godt at de sitter fast, men ikke fast nok til å holde flere uker. Man kan si at limen har «tørket» halvveis før din vippetekniker fikk plassert vippeextensions og de har da ikke fått 100% riktig feste, men festet er godt nok til at de ikke faller av når vippeteknikeren din børster vippene.

 

Det er ingen profesjonelle vippeteknikere som bevisst gjør et slikt arbeid at vippeextensions faller av etter noen få dager, så det er utrolig viktig at du som kunde gir beskjed med én gang dette skjer. Venter du 1-2 uker med å gi beskjed, så mister du retten til reklamasjon. For at en vippetekniker skal kunne bedømme og se hva som har hendt, så må du inn på time så kjapt som mulig. Kommer du tilbake etter 2 uker, så er det umulig for din vippetekniker å vite om det er limen eller noe du som kunde har gjort som gjør at vippeextensions har falt av.

 

Reiser du som kunde avgårde på ferie e.l og ikke har mulighet til å komme inn på time innen 4 dager, så er det ditt eget ansvar og du kan da ikke reklamere. Det er derfor Pure Perfcetion  alltid anbefaler kunder som skal reise bort, gifte seg e.l å få nytt sett ca 4 uker før avreise/bryllup og deretter en påfyllstime rett før avreise/bryllup.

Da nytt sett alltid er en risiko da det kan ligge silikoner eller annen type olje på kundens naturlige vipp.

Daglig cleanse for ansiktet har mye oljer å hvis dette er brukt kan d ligger rester selv om behandler har gjort alle for rensing riktig. 

 

Faller vippeextensions av uten at din egen vipp er festet på, senere enn 4 dager etter timen, så er det en brukerfeil og gir ikke rett til reklamasjon. Med brukerfeil menes at kunde har brukt maskara/eyeliner/sminke/kremer/rens som ikke er kjøpt hos Beauty Lashes og inneholder ingredienser som løser opp limen, har sovet på magen/siden med hodet nedi puten, har ikke rengjort vippene hver dag, trent/svettet samme dag som behandling, har plukket på/rørt vippene de første 3 timer etter behandling, bruk av medikamenter, amming, graviditet, sykdom e.l.

 

Samtlige profesjonelle salonger og vippeteknikere vil ta i mot reklamasjoner innen 4 dager med åpne armer og gi deg som kunde nye vippeextensions. Det er 99% sikkert at det er limen som har blitt påvirket av temperatur og luftfuktiget dersom vippeextensions faller av innen de første 4 dagene etter du har hatt fått nytt sett eller påfyll av vippeextensions.

 

Hos Pure Perfection  mottas ikke reklamasjoner som klager, men som en stor hjelp, slik at vi fortsetter å beholde alle våre fornøyde kunder.

 

All reklamasjon skal sendes inn skriftlig per epost eller via Facebook (ikke SMS!), uansett om Pure Perfection  har stengt, som i helger, helligdager og ferier. Legg ved bilde(r).

bottom of page